Hoe kunnen wij helpen?

Wij zijn er voor u. Met ons serviceteam zijn we bereikbaar voor vragen, klachten of (politieke) opmerkingen uit de Landgraafse samenleving. Loopt u ergens vast? Wilt u iets met ons delen? Of wilt u meedenken? Neem dan contact met ons op. 

Het serviceteam is op vrijwillige basis. We proberen u dan ook zo snel als mogelijk te woord te staan. Er kunnen géén rechten ontleend worden aan het serviceteam. 

Bel ons Bel met één van onze collega's of laat een voicemail achter
Whatsapp Stuur één van onze collega's een Whatsapp bericht
Messenger Stuur ons een Messenger bericht via Facebook
E-mail Stuur een mail naar info@gbbl.nl of mail één van onze collega's

Leden van het serviceteam

Jeu van den Berg

+31 (0)6 51 38 40 82
mgg.vandenberg@gbbl.nl

Paul Smeets

+31 (0)6 13 64 79 61
phj.smeets@gbbl.nl

Jo Logister

+31 (0)6 37 20 16 79
jw.logister@gbbl.nl

Meer Informatie (FAQ)

Waarom is er een serviceteam?

Het behartigen van de belangen van onze burgers is de basis voor het werk van ons als lokale partij. Wat wij willen, is dit werk nog beter te doen. De afstand tussen politiek en burger is vaak groter dan noodzakelijk. Burgers missen vaak het vertrouwen in de politiek. Wat wij willen is waarmaken dat het loont om de lokale politiek te vertouwen. Om aan de steeds toenemende vraag van burgers te kunnen voldoen, is het van belang dat onze burgers een zichtbare en benaderbare plaats hebben, waar ze met hun vraag terecht kunnen.

Waarvoor kan ik contact opnemen?

Het serviceteam is bereikbaar voor vragen, opmerkingen en/of klachten. Uw vragen pakken wij op, zodat wij u op een makkelijke manier hulp kunnen bieden. Ons doel is dat er zeer korte en betrouwbare verbinding ontstaat naar ons, de lokale politiek.

Wat is jullie reactietermijn?

Wij kunnen géén reactietermijn garanderen. Dit is volkomen afhankelijk van hoe complex een vraag is. Wij zullen de vraag intern behandelen en toetsen of de vraag doorgeleid moet worden. In sommige gevallen volgen er dan schriftelijke vragen vanuit een raadslid naar het college van B&W, terwijl de andere keer een portefeuillehouder of ambtenaar met de vraag aan de slag gaat.

Kan ik rechten ontlenen aan het serviceteam?

Nee, helaas kunnen wij absoluut géén succes garanderen. In sommige gevallen liggen de vragen buiten ons beleid of machtsgebied om. Wij kunnen dan ook geen wonderen verrichten. Wij proberen u ten alle tijden te helpen om de beantwoording van vragen makkelijker te maken. Echter kunnen wij u geen garanties bieden en kan het dus ook het geval zijn dat wij u moeten teleurstellen. Bij de indiening van uw vraag, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.

Ik heb een melding of klacht voor de gemeente

In het geval van een melding (denk aan zwerfafval, een losliggende stoeptegel of een kapotte straatlantaarn) óf een klacht, verwijzen wij u door naar het online meldingsformulier van Gemeente Landgraaf.

Hoe kan ik contact opnemen met de gemeente?

Dat kan via http://www.landgraaf.nl/dienstverlening/contact-en-openingstijden_42015/

Naar boven