GBBL INTERN

 

 

 

 

 

 

Serviceteam

Vragen of problemen? Wij helpen u graag verder!

Onze teamleden staan voor u klaar!

Wij zijn bereikbaar

Ons serviceteam is bereikbaar

Volgens de onderstaande tijden,

met uitzondering van feestdagen.

Maandag 09.00 tot 19.00

Dinsdag 09.00 tot 19.00

Woensdag 09.00 tot 19.00

Donderdag 09.00 tot 19.00

Vrijdag 09.00 tot 19.00

Stel uw vraag per telefoon!

Bel één van onze collega's

Stel uw vraag via Facebook!

Zeer snel en toegankelijk

Stel uw vraag per Whatsapp!

App één van onze collega's

Stel uw vraag per mail!

Handig voor bestanden

* Op alle vormen van contact met GBBL berust het privacybeleid volgens de AVG-wetgeving. U zult mogelijk gegevens van u achter moeten laten bij ons. Indien u contact opneemt met het serviceteam door middel van de bovenstaande contactwijzes, gaat u automatisch akkoord met ons privacybeleid 

Onze leden van het serviceteam

Herkenbare gezichten

Afbeelding1
Jeu van den Berg
+31 (0)6 51 38 40 82
Fred_Burhenne_PNG
Fred Burhenne
+31 (0)6 15 25 24 56
imageedit_37_6556827720
Jo Logister
+31 (0)6 37 20 16 79
Angelique_Thalen
Angelique Thalen
+31 (0)6 23 06 26 99
imageedit_6_9993280015
José Hoekstra
+31 (0)6 12 16 16 55

Waarmee kunnen we u helpen?

Veelgestelde vragen

Algemeen

Waarom is er een serviceteam?

Het behartigen van de belangen van onze burgers is de basis voor het werk van ons als lokale partij. Wat wij willen, is dit werk nog beter te doen. De afstand tussen politiek en burger is vaak groter dan noodzakelijk. Burgers missen vaak het vertrouwen in de politiek. Wat wij willen is waarmaken dat het loont om de lokale politiek te vertouwen. Om aan de steeds toenemende vraag van burgers te kunnen voldoen, is het van belang dat onze burgers een zichtbare en benaderbare plaats hebben,  waar ze met hun vraag terecht kunnen.

Waarvoor kan ik contact opnemen met het serviceteam?

Het serviceteam is bereikbaar voor vragen, opmerkingen en/of klachten. Uw vragen pakken wij op, zodat wij u op een makkelijke manier hulp kunnen bieden. Ons doel is dat er zeer korte en betrouwbare verbinding ontstaat naar ons, de lokale politiek.

Wat is jullie reactietermijn?

Wij kunnen géén reactietermijn garanderen. Dit is volkomen afhankelijk van hoe complex een vraag is. Wij zullen de vraag intern behandelen en toetsen of de vraag doorgeleid moet worden. In sommige gevallen volgen er dan schriftelijke vragen vanuit een raadslid naar het college van B&W, terwijl de andere keer een portefeuillehouder of ambtenaar met de vraag aan de slag gaat.

Kunnen jullie succes garanderen?

Nee, helaas kunnen wij absoluut géén succes garanderen. In sommige gevallen liggen de vragen buiten ons beleid of machtsgebied om. Wij kunnen dan ook geen wonderen verrichten. Wij proberen u ten alle tijden te helpen om de beantwoording van vragen makkelijker te maken. Echter kunnen wij u geen garanties bieden en kan het dus ook het geval zijn dat wij u moeten teleurstellen. Bij de indiening van uw vraag, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.

Gemeentelijke vragen

Ik heb een melding of een klacht

In het geval van een melding (denk aan zwerfafval, een losliggende stoeptegel of een kapotte straatlantaarn) óf een klacht, verwijzen wij u door naar het online meldingsformulier van Gemeente Landgraaf. > melding doorgeven

Hoe kan ik contact opnemen met de gemeente?